LantarenVenster & Rotown presenteren:
The Veils
Asphodels

Laatste zitplaatsen zijn alleen verkrijgbaar via LantarenVenster. Laatste staanplaatsen alleen via Rotown.

De diepe, stormachtige stem van Finn Andrews, frontman van The Veils, dondert door hun discografie als een onweerswolk door een grauwe lucht. Na zeven jaar stilte keerde de band in 2023 terug met de dubbele LP And Out Of The Void Came Love. Alle glamour is achtergelaten en The Veils zijn teruggekeerd naar hun essentie: rauw en bloot, net als het pasgeboren kind dat Finn Andrews in zijn leven verwelkomde.

De uitzonderlijke songwriting breekt vol hoop door, als de zon na een storm, met muziek die zowel krachtig als diep ontroerend is. In 2025 komt Asphodels uit, het zevende album van The Veils. De albumtitel komt uit de Griekse mythologie, waar asphodel-bloemen geassocieerd werden met de onderwereld, de dood en rouw.

ma 27 jan '25
  • 20:00
Laatste kaarten
€ 24
excl. € 2,00 transactiekosten per ticket
  • muziek

Laatste zitplaatsen zijn alleen verkrijgbaar via LantarenVenster. Laatste staanplaatsen alleen via Rotown.

De diepe, stormachtige stem van Finn Andrews, frontman van The Veils, dondert door hun discografie als een onweerswolk door een grauwe lucht. Na zeven jaar stilte keerde de band in 2023 terug met de dubbele LP And Out Of The Void Came Love. Alle glamour is achtergelaten en The Veils zijn teruggekeerd naar hun essentie: rauw en bloot, net als het pasgeboren kind dat Finn Andrews in zijn leven verwelkomde.

De uitzonderlijke songwriting breekt vol hoop door, als de zon na een storm, met muziek die zowel krachtig als diep ontroerend is. In 2025 komt Asphodels uit, het zevende album van The Veils. De albumtitel komt uit de Griekse mythologie, waar asphodel-bloemen geassocieerd werden met de onderwereld, de dood en rouw.

Dit is een concert met voornamelijk staanplaatsen en een beperkt aantal zitplaatsen op het balkon. Laatste zitplaatsen zijn alleen verkrijgbaar via LantarenVenster. Laatste staanplaatsen alleen via Rotown.

theveils.com

“Refreshingly passionate… Andrews rages with a Herculean intensity.”  – The Guardian 

“Horse-whipped, lightning-crash clamor… magnetic.” – Pitchfork