New Directions in Japanese Cinema
De Visual Industry Promotion Organization (VIPO) nodigt sinds 2006 jong creatief talent uit om verschillende films van dertig minuten te maken. De drie korte films die we ditmaal vertonen gaan respectievelijk over robots en begrafenissen, een man die vliegende trappen uitdeelt aan vervelende klanten en verstoppertje spelen met grote consequenties.
Since 2006 the Visual Industry Promotion Organization (VIPO) has invited young creative talents to make several thirty-minute films. The three films that we will screen this year revolve around robots and funerals, a man who attacks annoying customers with his signature flying kick, and a game of hide-and-seek that turns into a matter of life and death.
Kies tijdstip
- filmspecial
De Visual Industry Promotion Organization (VIPO) nodigt sinds 2006 jong creatief talent uit om verschillende films van dertig minuten te maken. De drie korte films die we ditmaal vertonen gaan respectievelijk over robots en begrafenissen, een man die vliegende trappen uitdeelt aan vervelende klanten en verstoppertje spelen met grote consequenties.
Since 2006 the Visual Industry Promotion Organization (VIPO) has invited young creative talents to make several thirty-minute films. The three films that we will screen this year revolve around robots and funerals, a man who attacks annoying customers with his signature flying kick, and a game of hide-and-seek that turns into a matter of life and death.